1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen ,,VOP“) upravují práva a povinnosti mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost THX retail s.r.o., IČ: 21900680, se sídlem Bílkova 855/19, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 408305, tel.: 800 503 300, e-mail: info@iboover.cz (dále jen ,,prodávající“) a na druhé straně kupující, kterým je fyzická osoba v postavení spotřebitele, podnikající fyzická osoba, anebo právnická osoba (dále jen ,,kupující“). Prodávající a kupující společně (dále jen ,,smluvní strany“).
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1. K uzavření kupní smlouvy z technického hlediska dochází vložením vybraného zboží nebo služeb v požadovaném množství do „košíku“ a poté odesláním objednávky (kliknutím na tlačítko ,,OBJEDNÁVKA ZAVAZUJÍCÍ K PLATBĚ“). Tím se pro kupujícího stávají tyto VOP závazné. V průběhu vyplňování objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit vložené údaje a opravovat případně vzniklé chyby.
2.2. Po odeslání objednávky je kupujícímu emailem tato neprodleně prodávajícím potvrzena. Současně je kupující informován o způsobu a termínu dodání zboží. Zboží je obvykle expedováno do 24 hodin od odeslání objednávky.
2.3. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
2.4. Kupující prohlašuje, je-li předmětem kupní smlouvy zboží iBoover PREMIUM, že byl před odesláním objednávky prostřednictvím webových stránek www.iboover.cz dostatečně seznámen s typem zboží, jeho charakterem, vlastnostmi, technickými parametry a způsobem užívání a neshledal žádné vady, které by bránily řádnému užívání zboží.
3. Cena zboží, platební podmínky, náklady na dodání
3.1. Uvedené ceny jsou konečné celkové ceny vč. všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžních plnění vyjma nákladů na dodání zboží.
3.2. U dodání zboží v případě objednávky s cenou vyšší nežli 1.380,- Kč nese náklady na dodání zboží prodávající. V opačném případě jsou kupujícímu náklady účtovány, a to ve výši 190,- Kč/zásilka.
3.3. Zboží je vždy hrazeno dobírkou, tj. až při jeho dodání, dopravci. Způsob úhrady dopravci při dodání je možné provést v hotovosti, nebo platební kartou.
4. Práva z vadného plnění
4.1. Kupujícímu náleží práva z vadného plnění, jež vychází zejména z ust. § 1914 až 1925, § 2099 až 2112 a § 2161 až 2174 OZ.
4.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží v době převzetí nemá vady a že má ujednané vlastnosti, které vyplývají zejména z návodu k použití.
4.3. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.
4.4. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil, anebo vznikla-li nesprávným užíváním, údržbou, nadměrným zatěžováním či mechanickým poškozením.
4.5. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním.
4.6. Má-li zboží vadu, je kupující povinen předložit prodávajícímu jakýkoli doklad prokazující koupi (například obdrženou fakturu), uvést podrobný popis vady a požadovaný způsob vyřízení reklamace, kdy podle své volby může požadovat dodání nového zboží nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný. Veškeré informace poskytne kupující důsledně a pravdivě.
4.7. V případě reklamace kupující zašle zboží včetně jeho příslušenství na jeho náklady na adresu sídla prodávajícího. Kupujícímu je doporučeno zabalit a připravit zboží k odeslání tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození a je mu také doporučeno označit zboží dle jeho povahy (křehké, neklopit apod.). Za řádné doručení reklamovaného zboží je odpověný kupující.
4.8. V případě, kdy prodávající zjistí mechanické nebo estetické poškození, jenž by bylo způsobeno přepravou, odpovídá za toto poškození kupující.
4.9. Na výzvu prodávajícho kupující poskytne veškerou součinnost. Neposkytnutím součinnosti prodávající neodpovídá za vyřízení reklamace řádně a včas. Zároveň může být taková skutečnost důvodem pro zamítnutí reklamace.
4.10. V případě reklamace může kupující kontaktovat prodávajícího písemnou formou do sídla společnosti, elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře na stránkách www.iboover.cz nebo e-mailem na info@iboover.cz. Reklamace může být uplatněna i na kterékoli provozovně prodávajícího.
4.11. Reklamace bude prodávajícím vyřízena a kupující o ní bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
4.12. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje.
5. Záruka za jakost
5.1. Záruka za jakost není prodávajícím poskytována.
6. Služba Výměna zboží za nové do 7 dnů
6.1 V případě sjednání služby ,,Výměna zboží za nové do 7 dnů“ je ujednáno, že u přijaté reklamace v době dvou let od převzetí zboží, jež bude prodávajícím uznána jako oprávněná, bude kupujícímu zasláno zboží zcela nové, bez ohledu na nemožnost či nepřiměřenost nákladovosti způsobu vyřízení reklamace dle § 2169 OZ, a to ve lhůtě do 7 dnů od přijetí původního zboží, jenž je předmětem této podané reklamace. Tato služba počíná běžet dnem dodání zboží a končí posledním dnem dvouleté doby pro vytknutí vady. Služba je však platná až její úhradou v plné výši.
7. Odstoupení od smlouvy
7.1. Kupující, pokud je jím spotřebitel, má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne, kdy spotřebitel, nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží.
7.2. Kupující byl poučen, že v případě odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží zpět prodávajícímu.
7.3. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je k nalezení v sekci obchodní podmínky na těchto webových stránkách.
7.4. Odstoupení od smlouvy je možné učinit jakýmkoli jednoznačným prohlášením spotřebitele, které je nutné zaslat písemně na adresu sídla společnosti prodávajícího nebo na email: info@iboover.cz. Prodávající taktéž umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy na info@iboover.cz.
7.5. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle zboží včetně všech součástí a veškerého příslušenství, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Kupní cena bude v případě splnění shora uvedeného vrácena kupujícímu nejpozději do čtrnácti dnů ode dne doručení odstoupení prodávajícímu, nikoli však dříve, než kupující vrátí zboží prodávajícímu, nebo dokud kupující neprokáže, že zboží prodávajícímu nazpět odeslal.
7.6. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
7.7. Pokud je kupujícím podnikající fyzická osoba, či právnická osoba, nelze uplatnit odstoupení od smlouvy podle 7.1. VOP.
7.8. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy, nebo její části, pokud:
a) se zboží již nevyrábí, anebo nedodává,
b) se u zboží nebo služeb uvedených na webových stránkách www.iboover.cz zobrazuje zjevně mylná kupní cena.
8. Další práva a povinnosti smluvních stran
8.1. Převzetím koupeného zboží nabývá kupující ke zboží vlastnické právo.
8.2. Smluvní strany se dohodly, že návod ke zboží bude v listinné podobě obsažen v balení.
8.3 V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím, kterým je spotřebitel, ke vzniku spotřebitelského sporu plynoucího ze smluvního vztahu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15,120 00 Praha 2 (www.coi.cz/…dr/).
8.4. Pokud je při objednání zboží aplikována zákaznická karta, jenž nabízí slevu na vybrané zboží, nelze tuto slevu kombinovat s jinými slevovými událostmi.
8.5. Kupující byl informován k poskytnuté slevě týkající se zboží pod obchodním označením iBoover PREMIUM, že toto zboží bylo nabízeno a prodáváno v předchozích 30 dnech za nejnižší cenu ve výši 11.990 Kč.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Ochrana osobních údajů se řídí pravidly, jejichž aktuální znění naleznete zde: https://www.iboover.cz/zasady-ochrany-osobnich-udaju/.
10. Závěrečná ustanovení
10.1. Kupní smlouva bude u prodávajícího archivována a není kupujícímu přístupná.
10.2. Práva a povinnosti zde neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,OZ“).
10.3. Pokud by kupní smlouva trpěla právními vadami, zejména pokud by některé z jejích ustanovení bylo v rozporu s platným právním předpisem, v důsledku čehož by mohla být posuzována jako neplatná nebo neúčinná, považuje se toto ustanovení za samostatné a smlouva se posuzuje, jako by takové ustanovení nikdy neobsahovala.
10.4. Vztahy a případné spory budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.
10.5. Kupující prohlašuje, že byl seznámen s VOP v celkovém rozsahu, s těmito souhlasí a nemá výhrad. Taktéž souhlasí s cenami zboží a služeb, jež jsou předmětem objednávky.
10.6. Kupující prohlašuje, že je plně svéprávný k právnímu jednání a že kupní smlouvu uzavírá na základě své svobodné vůle.
10.7. Kopie těchto VOP je součástí balení zboží.